Difference between revisions of "Xsmim28"
Line 1: | Line 1: | ||
− | == Simulace | + | == Simulace hry Blackjack == |
− | Práce se zabývá simulací | + | Práce se zabývá simulací různých strategií karetní hry Blackjack (u nás známé taky jako oko bere). Jádrem hry je otáčení karet různých hodnot, kdy hráč se rozhoduje jesti chce otočit další kartu přičemž |
− | + | hodnoty karet se sčítají a nesmí překonat 21. Výchozí nastavení simulace je hra krupiéra proti jednomu hráči, který může zkoušet různé strategie. Tyto strategie se týkají | |
− | + | toho, jak se zachovat vzhledem k hodnotám součtu a hodnotám tažených karet krupiéra nebo hráče. Jinými slovy, příliš bezpečná strategie může vést k větším úspěšnosti krupiéra a naopak příliš agresivní strategie vede k překračování limitu 21. Pro hru platí standardní pravidla hry Blackjack. | |
== Zadání == | == Zadání == | ||
− | '''Název simulace:''' Simulace | + | '''Název simulace:''' Simulace karetní hry Blackjack |
'''Předmět:''' 4IT495 Simulace systémů (LS 2015/2016) | '''Předmět:''' 4IT495 Simulace systémů (LS 2015/2016) | ||
Line 20: | Line 20: | ||
== Parametry == | == Parametry == | ||
− | * | + | * Typ tahu (Hit, Stand, Double, Split) |
− | * | + | * Threshold součtu |
− | * | + | * Počet cyklů |
+ | * Sázka | ||
== Agenti == | == Agenti == | ||
− | * | + | * Krupiér |
− | * | + | * Hráč |
− | * | + | * Sázka |
− | * | + | * Karta |
+ | * Součet | ||
+ | * Balíček karet | ||
== Výstupy práce == | == Výstupy práce == | ||
− | Simulační model v programu NetLogo bude umět | + | Simulační model v programu NetLogo bude umět simulovat různé strategie a ohodnotit je pomocí úspěšnosti a získané výhry. |
Revision as of 22:39, 8 May 2016
Simulace hry Blackjack
Práce se zabývá simulací různých strategií karetní hry Blackjack (u nás známé taky jako oko bere). Jádrem hry je otáčení karet různých hodnot, kdy hráč se rozhoduje jesti chce otočit další kartu přičemž hodnoty karet se sčítají a nesmí překonat 21. Výchozí nastavení simulace je hra krupiéra proti jednomu hráči, který může zkoušet různé strategie. Tyto strategie se týkají toho, jak se zachovat vzhledem k hodnotám součtu a hodnotám tažených karet krupiéra nebo hráče. Jinými slovy, příliš bezpečná strategie může vést k větším úspěšnosti krupiéra a naopak příliš agresivní strategie vede k překračování limitu 21. Pro hru platí standardní pravidla hry Blackjack.
Zadání
Název simulace: Simulace karetní hry Blackjack
Předmět: 4IT495 Simulace systémů (LS 2015/2016)
Autor: Bc. Martin Šmíd
Typ modelu: Multiagentní
Modelovací nástroj: NetLogo
Parametry
- Typ tahu (Hit, Stand, Double, Split)
- Threshold součtu
- Počet cyklů
- Sázka
Agenti
- Krupiér
- Hráč
- Sázka
- Karta
- Součet
- Balíček karet
Výstupy práce
Simulační model v programu NetLogo bude umět simulovat různé strategie a ohodnotit je pomocí úspěšnosti a získané výhry.