Difference between revisions of "User talk:FM"
(→2. Spokojenost obyvatel) |
(→2. Spokojenost obyvatel) |
||
Line 16: | Line 16: | ||
== 2. Spokojenost obyvatel == | == 2. Spokojenost obyvatel == | ||
− | -Problém: Obyvatelé Sim city, se stěhují jen pokud se jim vaše město líbí. Každý potřebuje nějakou část města, jenže například, když chce sims čerstvý vzduch a postavíte mu před domem park, bude si stěžovat, že má daleko práci či obchod.- | + | <span style="text-decoration: line-through">Problém: Obyvatelé Sim city, se stěhují jen pokud se jim vaše město líbí. Každý potřebuje nějakou část města, jenže například, když chce sims čerstvý vzduch a postavíte mu před domem park, bude si stěžovat, že má daleko práci či obchod.- |
Cíl: Maximalizovat spokojenost obyvatel a mít jich co nejvíce ve svém městě. | Cíl: Maximalizovat spokojenost obyvatel a mít jich co nejvíce ve svém městě. | ||
− | Reálné prostředí: Sim city | + | Reálné prostředí: Sim city</span><noinclude> |
Metoda: Vensim | Metoda: Vensim | ||
:Když to rozvedete, tak by to možná šlo - specifikujete ale více detailně simulované parametry a pro koho by simulace byla (kdo by byl jejím uživatelem), Pozor na to, že Vensim není prostorová simulace. - [[User:Oleg.Svatos|Oleg.Svatos]] 21:00, 2 May 2013 (CET) | :Když to rozvedete, tak by to možná šlo - specifikujete ale více detailně simulované parametry a pro koho by simulace byla (kdo by byl jejím uživatelem), Pozor na to, že Vensim není prostorová simulace. - [[User:Oleg.Svatos|Oleg.Svatos]] 21:00, 2 May 2013 (CET) | ||
+ | |||
+ | Faktory ovlivňující spokojenost obyvatel: | ||
+ | |||
+ | '''Populace''' | ||
+ | '''Bydlení''' | ||
+ | '''Zaměstnání''' | ||
+ | '''Obchody a služby''' | ||
+ | '''Občanská vybavenost''' | ||
+ | :kultura a sport | ||
+ | :vzdělání | ||
+ | :sociální a zdravotnické služby | ||
+ | '''Inženýrské sítě''' | ||
+ | :energie | ||
+ | :voda | ||
+ | '''Dopravní infrastruktura''' | ||
+ | :dopravní zácpy | ||
+ | :veřejná doprava | ||
+ | '''Životní prostředí''' | ||
+ | :smog | ||
+ | '''Kriminalita''' | ||
== 3. Výroba, kompletace a distribuce hracích sad Shogi. == | == 3. Výroba, kompletace a distribuce hracích sad Shogi. == |
Revision as of 22:16, 2 May 2013
Contents
Nápady na projekt:
1. Závislost internetových měn na svém okolí.
Problém: Nepředvídatelné chování virtuálních měn.
Cíl: Zjištění, jestli je investice do virtuálních měn finančně výhodná.
Reálné prostředí: internetové burzy BTC, LTC atd.
Metoda: Vensim
- Nejsem si jist, že zrovna systémová dynamika tohle umí řešit, spíše excel a monte carlo - Oleg.Svatos 21:00, 2 May 2013 (CET)
2. Spokojenost obyvatel
Problém: Obyvatelé Sim city, se stěhují jen pokud se jim vaše město líbí. Každý potřebuje nějakou část města, jenže například, když chce sims čerstvý vzduch a postavíte mu před domem park, bude si stěžovat, že má daleko práci či obchod.-
Cíl: Maximalizovat spokojenost obyvatel a mít jich co nejvíce ve svém městě.
Reálné prostředí: Sim city
Metoda: Vensim
- Když to rozvedete, tak by to možná šlo - specifikujete ale více detailně simulované parametry a pro koho by simulace byla (kdo by byl jejím uživatelem), Pozor na to, že Vensim není prostorová simulace. - Oleg.Svatos 21:00, 2 May 2013 (CET)
Faktory ovlivňující spokojenost obyvatel:
Populace Bydlení Zaměstnání Obchody a služby Občanská vybavenost
- kultura a sport
- vzdělání
- sociální a zdravotnické služby
Inženýrské sítě
- energie
- voda
Dopravní infrastruktura
- dopravní zácpy
- veřejná doprava
Životní prostředí
- smog
Kriminalita
3. Výroba, kompletace a distribuce hracích sad Shogi.
Problém: Při expandování projektu velice pravděpodobné předčasné docházení zásob.
Cíl: Najít optimum výroby a prodeje. (výroba částí hry, komplementace a následný prodej.)
Reálné prostředí: www.shogi.cz
Metoda: Simprocess