Difference between revisions of "Xskrm24"

From Simulace.info
Jump to: navigation, search
Line 25: Line 25:
  
 
Cílem simulace bude zjištění, jak dlouho bude trvat zombie než vyhladí lidstvo.
 
Cílem simulace bude zjištění, jak dlouho bude trvat zombie než vyhladí lidstvo.
 +
 +
Nápad je to lákavý, což o to. Vidím ale jeden problém. Jak si jistě vzpomínáte z přednášky, posledním krokem procesu vývoje modelu je dejme tomu ověření kontaktu výsledků modelu s realitou. Nedovedu si představit, jak by se Vám takové ověření mohlo podařit udělat s kladným výsledkem. [[User:Tomáš|Tomáš]] ([[User talk:Tomáš|talk]]) 01:18, 29 April 2016 (CEST)

Revision as of 00:18, 29 April 2016

Zadání

Název simulace: Zombie epidemie
Předmět: 4IT495 Simulace systémů (LS 2015/2016)
Autor: Bc. Michal Skramuský
Typ modelu: Multiagentní model
Modelovací nástroj: NetLogo

Definice problému

Simulace se bude zabývat epidemií zombie viru, který se bude šířit kousnutím zombie do člověka. Člověk se po kousnutí nestane ihned zombie, ale nějaký čas to potrvá. Zombie je pomalejší než člověk. Lidé se budou snažit utéct, když uvidí zombie, a když zombie "ucítí" člověka, tak se ho bude snažit kousnout. Člověk může na kousnutí okamžitě zemřít (zombie ho sežere celého) nebo se po chvíli přemění na zombie.

Typy agentů

  • Člověk
  • Nakažený člověk
  • Zombie
  • Rychlost člověka
  • Rychlost zombie
  • Viditelnost člověka
  • Cítění zombie

Výstup práce

Cílem simulace bude zjištění, jak dlouho bude trvat zombie než vyhladí lidstvo.

Nápad je to lákavý, což o to. Vidím ale jeden problém. Jak si jistě vzpomínáte z přednášky, posledním krokem procesu vývoje modelu je dejme tomu ověření kontaktu výsledků modelu s realitou. Nedovedu si představit, jak by se Vám takové ověření mohlo podařit udělat s kladným výsledkem. Tomáš (talk) 01:18, 29 April 2016 (CEST)