Difference between revisions of "User talk:FM"

From Simulace.info
Jump to: navigation, search
(doplnění)
 
(4 intermediate revisions by 2 users not shown)
Line 1: Line 1:
= Nápady na projekt: =
+
{{DISPLAYTITLE: Spokojenost obyvatel}}
  
== 1. Závislost internetových měn na svém okolí. ==
+
==Zadání==
  
Problém: Nepředvídatelné chování virtuálních měn.
+
* '''Název simulace:''' Spokojenost obyvatel
 
 
Cíl: Zjištění, jestli je investice do virtuálních měn finančně výhodná.
 
 
 
Reálné prostředí: internetové burzy BTC, LTC atd.
 
 
 
Metoda: Vensim
 
 
 
:Nejsem si jist, že zrovna systémová dynamika tohle umí řešit, spíše excel a monte carlo - [[User:Oleg.Svatos|Oleg.Svatos]] 21:00, 2 May 2013 (CET)
 
 
 
 
 
== 1. Spokojenost obyvatel ==
 
 
 
<span style="text-decoration: line-through">Problém: Obyvatelé Sim city, se stěhují jen pokud se jim vaše město líbí. Každý potřebuje nějakou část města, jenže například, když chce sims čerstvý vzduch a postavíte mu před domem park, bude si stěžovat, že má daleko práci či obchod.-
 
 
 
<span style="text-decoration: line-through">Cíl: Maximalizovat spokojenost obyvatel a mít jich co nejvíce ve svém městě.
 
 
<span style="text-decoration: line-through">Reálné prostředí: Sim city
 
 
 
<span style="text-decoration: line-through">Metoda: Vensim</span><noinclude>
 
 
 
:Když to rozvedete, tak by to možná šlo - specifikujete ale více detailně simulované parametry a pro koho by simulace byla (kdo by byl jejím uživatelem), Pozor na to, že Vensim není prostorová simulace. - [[User:Oleg.Svatos|Oleg.Svatos]] 21:00, 2 May 2013 (CET)
 
 
 
 
 
----
 
 
 
* '''Název simulace:''' EKONOMIKA MALÉHO HOTELU
 
 
* '''Předmět:''' 4IT495 Simulace systémů (LS 2012/2013)
 
* '''Předmět:''' 4IT495 Simulace systémů (LS 2012/2013)
 
* '''Autor:''' Bc. Filip Marek
 
* '''Autor:''' Bc. Filip Marek
Line 35: Line 9:
 
* '''Modelovací nástroj:''' [http://vensim.com/ Vensim]
 
* '''Modelovací nástroj:''' [http://vensim.com/ Vensim]
  
'''Problém:''' Spokojenost obyvatel ve městech. Každý potřebuje nějakou část města, jenže například, když chce sims čerstvý vzduch a postavíte mu před domem park, bude si stěžovat, že má daleko práci či obchod.-
+
'''Problém:''' Spokojenost obyvatel ve městech. Každý obyvatel města potřebuje faktory ke své spokojenosti. Například: Obyvatel ke své spokojenosti vyžaduje pracovní pozice, což sebou ale přináší i negativní vliv jako je zvýšení smogu a zvýšení dopravních zácp ve městě.
  
 
'''Cíl:''' Maximalizovat spokojenost obyvatel a minimalizovat negativní vlivy ve městech. Simulace vhodná pro starosty měst.
 
'''Cíl:''' Maximalizovat spokojenost obyvatel a minimalizovat negativní vlivy ve městech. Simulace vhodná pro starosty měst.
Line 68: Line 42:
 
atd. Model se určitě o nějaké další entity a proměnné rozroste v průběhu navrhování systému.
 
atd. Model se určitě o nějaké další entity a proměnné rozroste v průběhu navrhování systému.
  
== 3. Výroba, kompletace a distribuce hracích sad Shogi. ==
+
: '''OK. Opravte název simulace a pak to schválím ''' - dává to podezření, že nebudete dělat jen tuto simulaci - pozor na to, v tomhle jsme s Tomášem nekompromisní [[User:Oleg.Svatos|Oleg.Svatos]] 20:00, 3 May 2013 (CET)
 
 
Problém: Při expandování projektu velice pravděpodobné předčasné docházení zásob.  
 
 
 
Cíl: Najít optimum výroby a prodeje. (výroba částí hry, komplementace a následný prodej.)
 
   
 
Reálné prostředí: www.shogi.cz
 
 
 
Metoda: Simprocess
 

Latest revision as of 16:33, 5 May 2013


Zadání

  • Název simulace: Spokojenost obyvatel
  • Předmět: 4IT495 Simulace systémů (LS 2012/2013)
  • Autor: Bc. Filip Marek
  • Typ modelu: Systémová dynamika
  • Modelovací nástroj: Vensim

Problém: Spokojenost obyvatel ve městech. Každý obyvatel města potřebuje faktory ke své spokojenosti. Například: Obyvatel ke své spokojenosti vyžaduje pracovní pozice, což sebou ale přináší i negativní vliv jako je zvýšení smogu a zvýšení dopravních zácp ve městě.

Cíl: Maximalizovat spokojenost obyvatel a minimalizovat negativní vlivy ve městech. Simulace vhodná pro starosty měst.

Reálné prostředí: Města.


Faktory ovlivňující spokojenost obyvatel:

Populace

Bydlení

Zaměstnání

Obchody a služby

Občanská vybavenost

kultura a sport
vzdělání
sociální a zdravotnické služby

Inženýrské sítě

energie
voda

Dopravní infrastruktura

dopravní zácpy
veřejná doprava

Životní prostředí

smog

Kriminalita

atd. Model se určitě o nějaké další entity a proměnné rozroste v průběhu navrhování systému.

OK. Opravte název simulace a pak to schválím - dává to podezření, že nebudete dělat jen tuto simulaci - pozor na to, v tomhle jsme s Tomášem nekompromisní Oleg.Svatos 20:00, 3 May 2013 (CET)