Difference between revisions of "User talk:FM"

From Simulace.info
Jump to: navigation, search
(2. Spokojenost obyvatel)
(2. Spokojenost obyvatel)
Line 16: Line 16:
 
== 2. Spokojenost obyvatel ==
 
== 2. Spokojenost obyvatel ==
  
-Problém: Obyvatelé Sim city, se stěhují jen pokud se jim vaše město líbí. Každý potřebuje nějakou část města, jenže například, když chce sims čerstvý vzduch a postavíte mu před domem park, bude si stěžovat, že má daleko práci či obchod.-
+
<span style="text-decoration: line-through">Problém: Obyvatelé Sim city, se stěhují jen pokud se jim vaše město líbí. Každý potřebuje nějakou část města, jenže například, když chce sims čerstvý vzduch a postavíte mu před domem park, bude si stěžovat, že má daleko práci či obchod.-
  
 
Cíl: Maximalizovat spokojenost obyvatel a mít jich co nejvíce ve svém městě.
 
Cíl: Maximalizovat spokojenost obyvatel a mít jich co nejvíce ve svém městě.
 
   
 
   
Reálné prostředí: Sim city
+
Reálné prostředí: Sim city</span><noinclude>
  
 
Metoda: Vensim
 
Metoda: Vensim
  
 
:Když to rozvedete, tak by to možná šlo - specifikujete ale více detailně simulované parametry a pro koho by simulace byla (kdo by byl jejím uživatelem), Pozor na to, že Vensim není prostorová simulace. - [[User:Oleg.Svatos|Oleg.Svatos]] 21:00, 2 May 2013 (CET)
 
:Když to rozvedete, tak by to možná šlo - specifikujete ale více detailně simulované parametry a pro koho by simulace byla (kdo by byl jejím uživatelem), Pozor na to, že Vensim není prostorová simulace. - [[User:Oleg.Svatos|Oleg.Svatos]] 21:00, 2 May 2013 (CET)
 +
 +
Faktory ovlivňující spokojenost obyvatel:
 +
 +
'''Populace'''
 +
'''Bydlení'''
 +
'''Zaměstnání'''
 +
'''Obchody a služby'''
 +
'''Občanská vybavenost'''
 +
:kultura a sport
 +
:vzdělání
 +
:sociální a zdravotnické služby
 +
'''Inženýrské sítě'''
 +
:energie
 +
:voda
 +
'''Dopravní infrastruktura'''
 +
:dopravní zácpy
 +
:veřejná doprava
 +
'''Životní prostředí'''
 +
:smog
 +
'''Kriminalita'''
  
 
== 3. Výroba, kompletace a distribuce hracích sad Shogi. ==
 
== 3. Výroba, kompletace a distribuce hracích sad Shogi. ==

Revision as of 22:16, 2 May 2013

Nápady na projekt:

1. Závislost internetových měn na svém okolí.

Problém: Nepředvídatelné chování virtuálních měn.

Cíl: Zjištění, jestli je investice do virtuálních měn finančně výhodná.

Reálné prostředí: internetové burzy BTC, LTC atd.

Metoda: Vensim

Nejsem si jist, že zrovna systémová dynamika tohle umí řešit, spíše excel a monte carlo - Oleg.Svatos 21:00, 2 May 2013 (CET)


2. Spokojenost obyvatel

Problém: Obyvatelé Sim city, se stěhují jen pokud se jim vaše město líbí. Každý potřebuje nějakou část města, jenže například, když chce sims čerstvý vzduch a postavíte mu před domem park, bude si stěžovat, že má daleko práci či obchod.-

Cíl: Maximalizovat spokojenost obyvatel a mít jich co nejvíce ve svém městě.

Reálné prostředí: Sim city

Metoda: Vensim

Když to rozvedete, tak by to možná šlo - specifikujete ale více detailně simulované parametry a pro koho by simulace byla (kdo by byl jejím uživatelem), Pozor na to, že Vensim není prostorová simulace. - Oleg.Svatos 21:00, 2 May 2013 (CET)

Faktory ovlivňující spokojenost obyvatel:

Populace Bydlení Zaměstnání Obchody a služby Občanská vybavenost

kultura a sport
vzdělání
sociální a zdravotnické služby

Inženýrské sítě

energie
voda

Dopravní infrastruktura

dopravní zácpy
veřejná doprava

Životní prostředí

smog

Kriminalita

3. Výroba, kompletace a distribuce hracích sad Shogi.

Problém: Při expandování projektu velice pravděpodobné předčasné docházení zásob.

Cíl: Najít optimum výroby a prodeje. (výroba částí hry, komplementace a následný prodej.)

Reálné prostředí: www.shogi.cz

Metoda: Simprocess