Difference between revisions of "User talk:FM"
Line 1: | Line 1: | ||
= Nápady na projekt: = | = Nápady na projekt: = | ||
− | == 1. Závislost internetových měn na okolí. == | + | == 1. Závislost internetových měn na svém okolí. == |
Problém: Nepředvídatelné chování virtuálních měn. | Problém: Nepředvídatelné chování virtuálních měn. | ||
Line 11: | Line 11: | ||
Metoda: Vensim | Metoda: Vensim | ||
− | |||
− | + | == 2. Spokojenost obyvatel == | |
− | + | Problém: Obyvatelé Sim city, se stěhují jen pokud se jim vaše město líbí. Každý potřebuje nějakou část města, jenže například, když chce sims čerstvý vzduch a postavíte mu před domem park, bude si stěžovat, že má daleko práci či obchod. | |
− | Reálné prostředí: | + | Cíl: Maximalizovat spokojenost obyvatel a mít jich co nejvíce ve svém městě. |
+ | |||
+ | Reálné prostředí: Sim city | ||
+ | |||
+ | Metoda: Vensim | ||
− | |||
== 3. Výroba, kompletace a distribuce hracích sad Shogi. == | == 3. Výroba, kompletace a distribuce hracích sad Shogi. == | ||
Line 25: | Line 27: | ||
Problém: Při expandování projektu velice pravděpodobné předčasné docházení zásob. | Problém: Při expandování projektu velice pravděpodobné předčasné docházení zásob. | ||
− | Cíl: Najít optimum výroby a prodeje. | + | Cíl: Najít optimum výroby a prodeje. (výroba částí hry, komplementace a následný prodej.) |
− | Reálné prostředí: | + | Reálné prostředí: www.shogi.cz |
Metoda: Simprocess | Metoda: Simprocess | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− |
Revision as of 17:22, 2 May 2013
Contents
Nápady na projekt:
1. Závislost internetových měn na svém okolí.
Problém: Nepředvídatelné chování virtuálních měn.
Cíl: Zjištění, jestli je investice do virtuálních měn finančně výhodná.
Reálné prostředí: internetové burzy BTC, LTC atd.
Metoda: Vensim
2. Spokojenost obyvatel
Problém: Obyvatelé Sim city, se stěhují jen pokud se jim vaše město líbí. Každý potřebuje nějakou část města, jenže například, když chce sims čerstvý vzduch a postavíte mu před domem park, bude si stěžovat, že má daleko práci či obchod.
Cíl: Maximalizovat spokojenost obyvatel a mít jich co nejvíce ve svém městě.
Reálné prostředí: Sim city
Metoda: Vensim
3. Výroba, kompletace a distribuce hracích sad Shogi.
Problém: Při expandování projektu velice pravděpodobné předčasné docházení zásob.
Cíl: Najít optimum výroby a prodeje. (výroba částí hry, komplementace a následný prodej.)
Reálné prostředí: www.shogi.cz
Metoda: Simprocess