Difference between revisions of "Serious Gaming/cs"
(→YouTube videa) |
|||
Line 6: | Line 6: | ||
[https://www.youtube.com/watch?v=g2CXB-Chsk0 Serious Games and Gamification Development Secrets 2018] - | [https://www.youtube.com/watch?v=g2CXB-Chsk0 Serious Games and Gamification Development Secrets 2018] - | ||
Prezentace [https://seriousplayconf.com/speaker/andrew-hughes/ Andrew Hughes] z Designing Digitally, Inc. hovořící na konferenci Learning Solutions.<br> | Prezentace [https://seriousplayconf.com/speaker/andrew-hughes/ Andrew Hughes] z Designing Digitally, Inc. hovořící na konferenci Learning Solutions.<br> | ||
− | [https://www.youtube.com/watch?v=MUn3hVZ-ejk Learning through "serious games" - learning world] - | + | [https://www.youtube.com/watch?v=MUn3hVZ-ejk Learning through "serious games" - learning world] - Může přinést serious gaming rozdíl ve výsledcích vzdělávání? Může být výuka založená na těchto hrách využitá ke každému předmětu? |
== Zdroje == | == Zdroje == | ||
<references/> | <references/> |
Revision as of 22:11, 30 May 2019
Pojem serious gaming nebo česky také „vážné hry“ lze v podstatě použít, jako zastřešující termín pro jakoukoliv iniciativu založenou na hře, která má další „vážnou“ agendu. V těchto konkrétních hrách nejde primárně o zábavu, nýbrž o vzdělávaní. Může jít o trénink, učení nebo simulaci sociálních a ekonomických dovedností. Tento pojem poprvé definoval Clark C Abt’s v roce 1970. Ovšem k největšímu rozmachu a využívání tohoto termínu jakožto samostatného studijního oboru došlo o 30 let později Benem Sawyerem. V roce 2002 také publikuje svoji práci Serious Games: Improving Public Policy Through Game-based Learning and Simulation. [1] Jedním z největších důvodů rozšíření tohoto oboru byl především obrovský pokrok IT techniky a tvorby nových interaktivních her. Hry se v současné době využívají napříč různými odvětví, nejpočetnější využití můžeme najít především v letectví, zdravotnictví, komunikaci nebo obraně.
YouTube videa
Serious Games and Gamification Development Secrets 2018 -
Prezentace Andrew Hughes z Designing Digitally, Inc. hovořící na konferenci Learning Solutions.
Learning through "serious games" - learning world - Může přinést serious gaming rozdíl ve výsledcích vzdělávání? Může být výuka založená na těchto hrách využitá ke každému předmětu?
Zdroje
- ↑ SAWYER, Ben., & REJESKI, David. (2002) Serious Games: Improving Public Policy Through Game-based Learning and Simulation Woodrow Wilson International Center for Scholars.